ITSM در ابر ادکو

ITSM

ITSM چیـست؟


امروزه در عصر فناوری تمامی سازمان ها به نحوی جهت انجام امور اداری خود به استفاده از رایانه و اینترنت متکی هستند، از این رو کسب کار هایی که در این حوزه فعالیت می کنند برای مدیریت و هماهنگ سازی فعالیت های خود به سامانه ی ITSM نیازمندند.

مدیریت وظیفه ای خطیر و زمانگیر است و مدیر خوب و ایده آل باید به تمامی امور داخلی مجموعه خود واقف باشد و بتواند از توزیع و انجام قطعی امور و وظایف در سیستم اطمینان حاصل نماید، از این رو با استفاده از سیستم یک پارچه IT Service Management کلیه فرایند های مورد نیاز سازمان به طور کامل رفع خواهد شد.

ITSM بر اساس استاندارد ITIL طراحی و پیاده سازی شده و با جمع آوری اطلاعات حاصل از فعالیت کاربران در تمامی سطوح از جمله وظایف محول شده، تیکت ها، Log های عمومی و خاص ایجاد شده بر اساس فعالیت کاربران سامانه، با اتصال به رسانه های ارتباطی نظیر ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل درکنار قابلیت اتصال به سیستم های تلفنی مبتنی برVoIP در طول زمان انجام امور اداری، یک دیدکلی دقیق مدیریتی را برای مدیران مجموعه ایجاد میکند، و در این حین با طبقه بندی امور انجام شده و یادگیری رویه های کاری در سیستم امکان مدیریت و نظارت آسان تر بر مجموعه را میدهد. علاوه بر این مجموعه را از فرد محور بودن خارج نموده و به سازمانی یکپارچه تبدیل میکند که غیبت یا جدا شدن یک یا چند فرد باعث توقف و یا اختلال در کار سازمان نشود.

سامانهITSM با ارائه گزارش های مختلف مدیریتی و کاربری با داشبوردهای پیشرفته و سیستم یادآور هوشمند به همراه بهره گیری از هوش مصنوعی و سیستم پیشنهادات هوشمند برای هدایت و توصیه به کاربران قادر است میزان بهره وری کارکنان در مجموعه را بهبود داده و باعث رضایت کاربران نهایی سازمان مطبوع خواهد شد. با استفاده از این نوع گزارش ها نقاط ضعف و گلوگاه های مجموعه آشکار گشته و ذینعفان مجموعه میتوانند با دیدی بازتر جهت رفع مشکلات راهکار لازم را طراحی و اجرا نمایند.